Gyakran ismételt kérdések
Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?
A fizetési módot rendelés leadás során tudja kiválasztani.
1. Utánvéttel: A megrendelés ellenértékét utánvéttel a házhozszállítást végző futárnak kell kifizetni. Készpénzes vagy bankkártyás fizetési lehetőség van átvételkor.
2. Bankkártyával: SimplePay segítségével biztonságosan fizethet bankkártyájával azonnal.
3. Utalással: Az utalás történhet internetbankon keresztül vagy saját bankjában is el tudja hozzánk a megadott bankszámlaszámra utalni a megrendelés ellenértékét.
4. Befizetéssel: OTP Bank-ban, bankkártya nélkül tudja befizetni bankszámlánkra a megrendelés ellenértékét.
/Bankszámlaadatokat a megrendeléskor kiküldjük önnek./
Mennyibe kerül a termékek kiszállítása?
Ha a vásárlás értéke eléri a 25.000 Ft-ot, akkor ingyenes, nem számítunk fel érte díjat, függetlenül, hogy hogyan szeretné rendezni a csomagellenértékét.
Amennyiben a vásárlás értéke 25.000 Ft alatt van, akkor:
1.290 Ft.- előreutalással/banki befizetéssel
1.890 Ft.- utánvétellel
(Ha bármilyen technikai probléma lép fel, akkor telefonon felvesszük a megrendelővel a kapcsolatot.)
Szállítási idő, kiszállítás módja
Magyarországon belül a szállítási idő 1-2 munkanap.
A megrendelést a Express One futárszolgálat szállítja ki a megadott szállítási címre.
Külföldi, azaz nem magyarországi kiszállítással kapcsolatban vegye fel velünk a kapcsolatot és kérjen árajánlatot a szállítási költségre. Külföldi kiszállítás esetén nem lehetséges utánvételes fizetés.
Külföldi megrendelés esetén
A szállítás ideje és díja országonként változó, nem lehetséges utánvételes fizetés csak utalás/bankibefizetés.
Külföldi, azaz nem magyarországi kiszállítással kapcsolatban vegye fel velünk a kapcsolatot és kérjen árajánlatot a szállítási költségre.
Ha a vásárlás értéke eléri a 25.000 Ft-ot, akkor 1.290 Ft.- kerül levonásra a feltüntet szállítási költségekből!
Rendelés leadása után fenntartjuk a jogot a szállítási költség módosítására, mert automatikusan belföldi szállítási költséget ad hozzá a rendelés összegéhez. Miután megkaptuk a rendelést felvesszük e-mailben a kapcsolatot a megrendelővel egyeztetni a szállítási költségről és bankszámlaadatokról.
A nap folyamán mikor érkezik a futár?
A futár munkanapokon érkezhet a csomaggal 8.00 és 17.00 óra között. Sajnos, a kézbesítés pontos időpontját nem áll módunkban előre egyeztetni, de a Express One futárszolgálat küld ki értesítő e-mailt és SMS-t a várható kézbesítés időpontjáról. A csomag munkaidőben érkezik, érdemes esetleg olyan címet megadni, ahol napközben tartózkodik valaki. (Pl.: munkahely, otthonélő rokon, stb..)
Mi a teendő, ha mégsem kapom meg az általam megrendelt ruhát határidőn belül?
Érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál a rendeles@fabulousfashion.hu email címen, vagy +36 30 156 7722-es telefonszámon, vagy facebook oldalunkon: www.facebook.com/fabulousfashion.hu üzenetben!
Mi a teendő, ha a megrendelt áru mérete, színe nem megfelelő?
Ha a megrendelt és kiszállított termék mérete nem megfelelő vagy mégis más színt, modellt választana, lehetőség van a termék cseréjére, visszavételére. Csak sértetlen árut áll módunkban kicserélni/visszavenni, amit még nem vett használatba.
A visszaküldött áru sértetlenségét (termék sértetlensége, ruhafüggők megléte) munkatársunk ellenőrzi. Ha Ön a terméket használatba vette, illetve nem tudja sérülésmentesen visszajuttatni ügyfélszolgálatunknak, akkor nem áll módunkban kicserélni/visszavenni.
Sikertelen kézbesítés, a vásárló nem veszi át a csomagot
Ha a vásárló rendelése visszajön, mert megtagadta az átvételt vagy nem tudta a kézbesíteni a futár egyéb, címzett okozta problémák miatt, akkor feketelistára kerül nálunk, ami azt jelenti, hogy a következő rendelését csak előreutalással tudja rendezni és a sikertelen kézbesítés díját, ami 1.890 Ft.- meg kell téríteni számunkra, erre pedig 2 munkanapja van a vásárlónak.
Csere /amennyiben a vásárló cserét kér/
Amennyiben a megrendelt termék bármilyen okból nem megfelelő, és a vásárló cserét kér, akkor csak a termék árát tudja levásárolni, a szállítási költséget nem és az újbóli szállítási költség is a vásárlót terheli. Csere a kézhezvételtől számított 14 napon belül kérhető. Csere esetén nem alkalmazható a 25.000 Ft feletti ingyenes kiszállítás! Kivéve, ha a cseretermék díján felül a vásárolt termékek összege 25.000 Ft.-ot meghaladja, ez esetben az 2.790 Ft.-os cseredíjból levonásra kerül az általa kiválaszolt fizetési mód szállítási díja.
Teendő a következő:
Adjon le egy új rendelést, kérjük megjegyzésbe írja bele, hogy CSERE és, mely terméket/termékeket szeretné kicserélni. Az új termékek + 2.790 Ft.- cserecsomag végösszegéből fog levonásra kerülni azok termékek összege, amit ön visszaküld nekünk, ha van különbözet az fog kiszámlázásra kerülni.
Lebonyolítás:
Mi küldünk 2.790 Ft.- szállítási költség értékben egy cserecsomagot, ami tartalmazza:
- az új rendelés kiszállítását, illetve ezzel egy időben a felvételét a visszaküldeni kívánt csomagnak
/Kérjük megfelelően becsomagolni a szállításhoz/.
Rendelés leadása után fenntartjuk a jogot a szállítási költség módosítására, mert automatikusan belföldi utánvételes és bankkártyás fizetési költséget ad hozzá a rendelés összegéhez.
Visszatérítés /amennyiben a vásárló visszatérítést kér/
Amennyiben a megrendelt termék bármilyen okból nem megfelelő, és a vásárló visszatérítést kér, akkor csak a termék árát tudjuk visszatéríteni, a szállítási költséget nem és a visszaküldés költsége is a vásárlót terheli. Visszavásárlás a kézhezvételtől számított 14 napon belül kérhető. Amennyiben a vásárló eláll a vásárlástól és ingyenes volt a kiszállítás akkor a szállítási díj a visszautalás összegéből levonásra kerül!
Ø Kizárólag utalás formájában van lehetőségünk visszafizetésre!
Ha a csomag átvételekor sérülést talál a dobozon, kérjük rögtön az átvétel pillanatában jelezze a futárnak, akivel kárjegyzőkönyvet kell felvenni. Jegyzőkönyv hiányában nem tudunk szállítást érintő reklamációt elfogadni.
Ha kérdése van vegye fel velünk a kapcsolatot /rendeles@fabulousfashion.hu email címen, vagy +36 30 156 7722-es telefonszámon, vagy facebook oldalunkon: www.facebook.com/fabulousfashion.hu üzenetben/.
Nem vagyok biztos a méretben, mit tegyek?
Minden termékhez tartozik mérettáblázat, amely alapján ki tudja választani a megfelelő méretet, normál európai méretezésűek a termékek. Amennyiben ezek után is probléma adódik csere- és visszavásárlási garanciát vállalunk, de elérhetőségünk bármelyikén tud hozzánk fordulni segítségért.