Gyakran ismételt kérdések

 

 

 

Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?

 

A fizetési módot rendelés leadás során tudja kiválasztani.

 

1.     Utánvéttel: A megrendelés ellenértékét utánvéttel a házhozszállítást végző futárnak kell kifizetni. Készpénzes vagy bankkártyás fizetési lehetőség van átvételkor. 

2.     Bankkártyával: SimplePay segítségével biztonságosan fizethet bankkártyájával azonnal.

3.     Utalással: Az utalás történhet internetbankon keresztül vagy saját bankjában is el tudja hozzánk a megadott bankszámlaszámra utalni a megrendelés ellenértékét.

4.     Befizetéssel: OTP Bank-ban, bankkártya nélkül tudja befizetni bankszámlánkra a megrendelés ellenértékét.

/Bankszámlaadatokat a megrendeléskor kiküldjük önnek./

 

 

 

Mennyibe kerül a termékek kiszállítása?

 

Ha a vásárlás értéke eléri a 25.000 Ft-ot, akkor ingyenes, nem számítunk fel érte díjat, függetlenül, hogy hogyan szeretné rendezni a csomagellenértékét.

 

Amennyiben a vásárlás értéke 25.000 Ft alatt van, akkor:  

 490 Ft.- előreutalással/banki befizetéssel

 1.290 Ft.- utánvétellel

 

 (Ha bármilyen technikai probléma lép fel, akkor telefonon felvesszük a megrendelővel a kapcsolatot.)

 
 

 

Szállítási idő, kiszállítás módja

 

Magyarországon belül a szállítási idő 1-2 munkanap.

 

A megrendelést a Express One futárszolgálat szállítja ki a megadott szállítási címre.

Külföldi, azaz nem magyarországi kiszállítással kapcsolatban vegye fel velünk a kapcsolatot és kérjen árajánlatot a szállítási költségre. Külföldi kiszállítás esetén nem lehetséges utánvételes fizetés.

 

 

 

Külföldi megrendelés esetén

 

A szállítás ideje és díja országonként változó, nem lehetséges utánvételes fizetés csak utalás/bankibefizetés.

Külföldi, azaz nem magyarországi kiszállítással kapcsolatban vegye fel velünk a kapcsolatot és kérjen árajánlatot a szállítási költségre.

Ha a vásárlás értéke eléri a 25.000 Ft-ot, akkor 490 Ft.- kerül levonásra a feltüntet szállítási költségekből!

Rendelés leadása után fenntartjuk a jogot a szállítási költség módosítására, mert automatikusan belföldi szállítási költséget ad hozzá a rendelés összegéhez. Miután megkaptuk a rendelést felvesszük e-mailben a kapcsolatot a megrendelővel egyeztetni a szállítási költségről és bankszámlaadatokról.

 

 

 

A nap folyamán mikor érkezik a futár?

 

A futár munkanapokon érkezhet a csomaggal 8.00 és 17.00 óra között. Sajnos, a kézbesítés pontos időpontját nem áll módunkban előre egyeztetni, de a Express One futárszolgálat küld ki értesítő e-mailt és SMS-t a várható kézbesítés időpontjáról. A csomag munkaidőben érkezik, érdemes esetleg olyan címet megadni, ahol napközben tartózkodik valaki. (Pl.: munkahely, otthonélő rokon, stb..)

 

 

 

Mi a teendő, ha mégsem kapom meg az általam megrendelt ruhát határidőn belül?

 

Érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál a rendeles@fabulousfashion.hu email címen, vagy +36 30 156 7722-es telefonszámon, vagy facebook oldalunkon: www.facebook.com/fabulousfashion.hu üzenetben!

 

 

 

Mi a teendő, ha a megrendelt áru mérete, színe nem megfelelő?

 

Ha a megrendelt és kiszállított termék mérete nem megfelelő vagy mégis más színt, modellt választana, lehetőség van a termék cseréjére, visszavételére. Csak sértetlen árut áll módunkban kicserélni/visszavenni, amit még nem vett használatba.

 

A visszaküldött áru sértetlenségét (termék sértetlensége, ruhafüggők megléte) munkatársunk ellenőrzi. Ha Ön a terméket használatba vette, illetve nem tudja sérülésmentesen visszajuttatni ügyfélszolgálatunknak, akkor nem áll módunkban kicserélni/visszavenni.

 

 

 

Sikertelen kézbesítés, a vásárló nem veszi át a csomagot

 

Ha a vásárló rendelése visszajön, mert megtagadta az átvételt vagy nem tudta a kézbesíteni a futár egyéb, címzett okozta problémák miatt, akkor feketelistára kerül nálunk, ami azt jelenti, hogy a következő rendelését csak előreutalással tudja rendezni és a sikertelen kézbesítés díját, ami 1.290 Ft.- meg kell téríteni számunkra, erre pedig 2 munkanapja van a vásárlónak.

 

 

 

Csere /amennyiben a vásárló cserét kér/

 

Amennyiben a megrendelt termék bármilyen okból nem megfelelő, és a vásárló cserét kér, akkor csak a termék árát tudja levásárolni, a szállítási költséget nem és az újbóli szállítási költség is a vásárlót terheli. Csere a kézhezvételtől számított 14 napon belül kérhető. Csere esetén nem alkalmazható a 25.000 Ft feletti ingyenes kiszállítás!  Kivéve, ha a cseretermék díján felül a vásárolt termékek összege 25.000 Ft.-ot meghaladja, ez esetben az 1.590 Ft.-os cseredíjból levonásra kerül az általa kiválaszolt fizetési mód szállítási díja.

 

Teendő a következő:

Adjon le egy új rendelést, kérjük megjegyzésbe írja bele, hogy CSERE és, mely terméket/termékeket szeretné kicserélni. Az új termékek + 1.590 Ft.- cserecsomag végösszegéből fog levonásra kerülni azok termékek összege, amit ön visszaküld nekünk, ha van különbözet az fog kiszámlázásra kerülni.

 

Lebonyolítás:

Mi küldünk 1.590 Ft.- szállítási költség értékben egy cserecsomagot, ami tartalmazza:

- az új rendelés kiszállítását, illetve ezzel egy időben a felvételét a visszaküldeni kívánt csomagnak

/Kérjük megfelelően becsomagolni a szállításhoz/.

 

Rendelés leadása után fenntartjuk a jogot a szállítási költség módosítására, mert automatikusan belföldi utánvételes és bankkártyás fizetési költséget ad hozzá a rendelés összegéhez.

 

 

 

Visszatérítés /amennyiben a vásárló visszatérítést kér/

 

Amennyiben a megrendelt termék bármilyen okból nem megfelelő, és a vásárló visszatérítést kér, akkor csak a termék árát tudjuk visszatéríteni, a szállítási költséget nem és a visszaküldés költsége is a vásárlót terheli. Visszavásárlás a kézhezvételtől számított 14 napon belül kérhető. Amennyiben a vásárló eláll a vásárlástól és ingyenes volt a kiszállítás akkor a szállítási díj a visszautalás összegéből levonásra kerül! 

 

Ø  Kizárólag utalás formájában van lehetőségünk visszafizetésre!

 

Ha a csomag átvételekor sérülést talál a dobozon, kérjük rögtön az átvétel pillanatában jelezze a futárnak, akivel kárjegyzőkönyvet kell felvenni. Jegyzőkönyv hiányában nem tudunk szállítást érintő reklamációt elfogadni.

 

 

Ha kérdése van vegye fel velünk a kapcsolatot /rendeles@fabulousfashion.hu email címen, vagy +36 30 156 7722-es telefonszámon, vagy facebook oldalunkon: www.facebook.com/fabulousfashion.hu üzenetben/.

 

 

 

Nem vagyok biztos a méretben, mit tegyek?

 

Minden termékhez tartozik mérettáblázat, amely alapján ki tudja választani a megfelelő méretet, normál európai méretezésűek a termékek. Amennyiben ezek után is probléma adódik csere- és visszavásárlási garanciát vállalunk, de elérhetőségünk bármelyikén tud hozzánk fordulni segítségért.